پارچه رو مبلی

یکی از مسائلی که در خرید وسایل منزل بسیار مهم به نظر‌‌ می‌رسد، خرید مبلمان خانه است. مبلمان منزل یکی از لوازمی است که خانه شما را شیک و متفاوت خواهد کرد. در واقع اصلی‌ترین عنصری که با ورود مهمان به خانه جلب توجه خواهد کرد، مبلمان خانه است. علاوه بر زیبایی ظاهری به لحاظ چوب و ساختار آن، پارچه رو مبلی خانه شما هم نقش بسیار مهمی در شیک جلوه کردن خانه‌تان ایفا‌‌ می‌کند. با ما در سایت چرم علیاری همراه باشید.

برای آنکه مبلمان منزل شما عمر مفیدتری داشته باشند، استفاده از پارچه رومبلی هم برای آن خیلی مهم است. یکی از مواردی که خانم‌‌های خانه‌دار را بیشتر به چالش‌‌ می‌کشد انتخاب پارچه رومبلی مناسب برای دکور منزل است. درست است که در اغلب موارد پارچه رو مبلی برای زمانی که خودتان در خانه هستید استفاده‌‌ می‌شود و وقتی مهمان دارید آن را بر خواهید داشت، اما قطعا رنگ و شکل این پارچه‌‌ها برای دکور منزل شما مهم خواهد بود. اینکه زمان زیادی را در منزل سپری خواهید کرد و پارچه رو مبلی منزل شما ساعت‌‌های طولانی در معرض دید قرار دارد، شما را دچار این چالش خواهد کرد که طرح آن خسته‌کننده و تکراری نباشد.

موضوع دیگری که در انتخاب پارچه رو مبلی اهمیت دارد این است که در اثر استفاده مداوم از مبلمان منزل، هزینه زیادی برای روکش‌‌های مبل و تعویض پارچه آن انجام ندهید. در هر حال با توجه به آنچه که در بازار وجود دارد، هزینه پارچه مبلی خیلی گران‌تر و بیشتر از هزینه پارچه رو مبلی خواهد بود و این‌گونه در هزینه‌‌های زندگی هم صرفه‌جویی خواهید کرد.

خرید پارچه رو مبلی بر اساس سبک مبلمان

برای خرید پارچه رو مبلی مناسب دکوراسیون خانه خود باید این نکته را در نظر داشته باشید که سبک مبلمان شما مدرن و فانتزی است یا استیل و کلاسیک.

هر نوعی از مبلمان که در منزل خود داشته باشید برای پارچه رو مبلی آن هم باید متناسب با خودش پارچه انتخاب کنید. اگر مبلمان استیل یا سلطنتی دارید برای پارچه روی آن هم باید پارچه‌‌های مخمل یا ابریشمی را انتخاب کنید که ابهت منزل شما را از بین نبرد. اگر مبل‌‌های منزل شما فانتزی و مدرن هستند باید از پارچه رو مبلی‌‌هایی استفاده کنید که سبک‌تر هستند و قابلیت شست‌وشو و طول عمر بالاتری دارند. پارچه مبلی‌‌هایی از جنس نانوهم جزء پارچه‌‌هایی هستند که طرفدارهای زیادی برای پارچه رو مبلی دارند و استفاده از آن هم بسیار راحت است.

پارچه رو مبلی

انتخاب رنگ پارچه مبلی

یکی از مهم‌ترین مواردی که در خرید پارچه رو مبلی بسیار مهم به نظر‌‌ می‌رسد رنگ آن است. رنگ اصولا در چیدمان و دکوراسیون منزل نقش زیادی دارد و‌‌ می‌تواند کل خانه شما را تحت تاثیر قرار دهد. شما با انتخاب رنگ مناسب‌‌ می‌توانید فضای خانه خود را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از آنچه هست نشان دهید.

یکی از نکاتی که در این زمینه خیلی مهم است و تقریبا هر خانمی در این باره اطلاعات کمی دارد، آن است که رنگ‌‌های روشن خانه شما را بزرگ‌تر نشان‌‌ می‌دهد. همچنین مبلمان با رنگ‌‌های تیره برای فضای کوچک مناسب نیستند و خانه شما را کوچک‌تر از آنچه هست به دیگران نشان خواهد داد.

جنس پارچه رو مبلی

جنس پارچه‌ای که برای پارچه رو مبلی خود انتخاب‌‌ می‌کند هم بسیار مهم است. پارچه‌‌ها به خانه شما روح و عمق‌‌ می‌دهند و جلوه دکوراسیون خانه شما را بیشتر‌‌ می‌کنند. امروزه با توجه به آنکه تنوع جنس در بازار بسیار زیاد شده، انتخاب پارچه رو مبلی مناسب کمی سخت شده است و بد نیست که در ادامه چند نمونه از پارچه‌‌های پر فروش در بازار را به شما معرفی کنیم.

پارچه رو مبلی مخمل

رو مبلی مخمل یکی از پارچه‌‌هایی است که از قدیم تا به امروز طرفداران خودش را داشته است. این پارچه به دلیل زیبایی ظاهری جذابش و همچنین تنوع رنگ زیادی که دارد‌‌ می‌تواند انتخاب‌‌های متنوعی را برای شما رقم بزند. اگر مبلمان خانه شما استیل است حتما از این پارچه برای روی مبل خود استفاده کنید. پس قبل از خرید پارچه مبلی مناسب خانه خودتان حتما به انواع پارچه رو مبلی مخمل فکر کنید.

پارچه مبلی چرم

مبلمان چرمی از دیرباز تاکنون طرفداران خاصی در بین اقشار مختلف مردم داشته است. یکی از علت‌‌هایی که مردم مبلمان چرم را انتخاب‌‌ می‌کنند این است که تمیز کردن آن راحت است و هر لکه‌ای که روی آن‌‌ می‌افتد به راحتی با یک دستمال نمدار تمیز خواهد شد. یک موضوع که شاید کمی افراد را برای خرید مبل چرم دو دل کند، نامرغوب بودن جنس چرم آن است.

برخی از انواع چرم مصنوعی موجود در بازار خیلی کیفیت بالایی ندارند و ممکن است خیلی سریع پوسته پوسته یا پاره شوند و شکل اولیه خود را از دست بدهند. پس حتما هنگام خرید پارچه چرمی آن را از نوع مرغوب انتخاب کنید. فراموش نکنید که اگر حیوان خانگی دارید از خرید مبل چرم صرف‌نظر کنید.

پارچه رو مبلی ساتن ابریشمی

پارچه ساتن ابریشمی زیبایی چشمگیر و بی‌نظیری دارد که معمولا در مبلمان استیل از آن استفاده‌‌ می‌کنند. اگر‌‌ می‌خواهید به صورت روزانه از این مبلمان استفاده کنید، از این نوع پارچه نخرید؛ زیرا پارچه آن خیلی حساس است و به مرور زمان و استفاده مکرر زودتر از دیگر پارچه‌‌ها خراب‌‌ می‌شود.

پارچه رو مبلی جیر

پارچه رو مبلی جیر بیشتر برای مبلمان مدرن استفاده‌‌ می‌شود. به خاطر سبک خاصی که دارد در بین جوانان پر طرفدار است. مبل‌‌های جیر دیرتر از دیگر پارچه ساییده‌‌ می‌شود. این پارچه بیشتر لک‌‌ می‌شود و برای تمیز کردن آن باید از مواد شوینده خاصی استفاده کنید.

پارچه رو مبلی

پارچه مبلی نانو

یکی از اجناسی که این روزها در هر زمینه‌ای طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند الیاف نانو هستند و پارچه‌‌های مبلی هم از این قاعده مستثنا نیستند. پارچه‌‌های نانو در براب جذب آب و همچنین حریق و باکتری‌‌ها مقاومت بالایی دارند. همچنین چون لک نمی‌شوند هم  کارایی خیلی زیادتری برای پارچه رو مبلی دارند. اگر بچه کوچک در خانه دارید‌‌ می‌توانید با خیال راحت پارچه نانو را انتخاب کنید و نگران کثیف شدن مبلمان خود نباشید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا چند نوع از پارچه رو مبلی‌‌هایی که مشهور هستند به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب‌‌های بهتری موقع خرید انجام دهید. تنها در نظر داشته باشید که این راهنمایی‌‌ها فقط برای اطلاع شما آورده شده است و آنچه که در خرید شما نقش موثر دارد تنها دکور و رنگ‌آمیزی منزل شماست تا فقط از خرید خود لذت ببرید.

فروش پارچه رو مبلی‌های با کیفیت از مهم‌ترین الویت‌های اصلی چرم علیاری برای ارائه خدمات به استفاده کنندگان محصولات ما است. برای آنکه محصولات با کیفیت ما را بیشتر و بهتر بشناسید می‌توانید با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان ما شما را برای خرید محصولات با کیفیت راهنمایی کنند.

تلفکس

021-55275482

شماره تماس

021-55263745-6
021-55275015-6

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 2 =