مبلمان استیل

مبلمان استیل

همان طور که خودتان بهتر از هر کسی می‌دانید مبلمان یکی از وسایلی است که در طراحی و دکوراسیون منزل سهم بسیار زیادی دارد. لوازم دکوری که در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد تعداد زیاد و متنوعی دارد. انواع آباژور، ظروف تزیینی، بشقاب‌ها و اکسسوری‌های تزیینی دیوارکوب، بوفه و هر آنچه که برای زیبایی یک خانه مهم است در این زمینه نقش مهمی دارد. اما همان طور که بسیاری از شما واقف هستید، مبلمان یکی از لوازمی است که سهم خیلی بیشتری در این زمینه دارد. شما اگر تمام لوازم تزیینی منزل را بخرید، اما برای منزل خود مبلمان نخرید، نیمی از جلوه منزل خود را از دست خواهید داد. با ما در شرکت چرم علیاری همراه باشید تا انواع مبلمان استیل را بهتر بشناسید.

یکی از انواع مبلمانی که می‌تواند دکور منزل شما را خاص و منحصر به فرد کند، مبلمان استیل است. مبلمان استیل از دیرباز تاکنون سهم عمده ای در بین طرفداران مبلمان داشته است. از پدربزرگ و مادربزرگ‌ها گرفته تا کسانی که به تازگی قصد ازدواج دارند، این مبلمان را می‌پسندند. طرح و مدل‌های مبلمان استیل بسیار زیاد است و همین تنوع محصولات باعث شده که طیف وسیعی از مردم با سلیقه‌های متفاوت رو به خرید این نوع از مبلمان بیاورند.

خرید مبلمان استیل

تنوع مبلمان استیل در بازار بسیار زیاد است. ما در فروشگاه‌های چرم علیاری هم انواعی از مبلمان استیل را با طرح‌ها و مدل‌های مختلف برای شما تولید کرده و در معرض فروش گذاشته‌ایم. تنها کافی است کمی در سایت ما جست‌وجو کنید یا سری به فروشگاه‌های معتبر ما بزنید تا انواع و اقسام مبلمان خانگی را با رنگ و طرح‌های مختلف و کیفیت‌های عالی ببینید.

خرید مبلمان استیل

تاریخچه مبلمان استیل

مبلمان استیل از دیرباز تاکنون ساخته و تولید شده است. اگر به قرن‌های گذشته برگردیم می‌توانیم حضور انواعی از این نوع مبلمان را در کاخ‌های عظیم پادشاهی و خانه‌های مجلل افراد مشهور و سرشناس ببینیم. وجود چنین پیشینه‌ای باعث شده تا مبلمان استیل همیشه در چشم مخاطبان جایگاه ارزشمندی داشته باشد. مردم همواره عادت کرده‌اند که نگاهی تجمل گرایانه به این نوع از مبلمان داشته باشند.

در گذشته که خانه‌ها معمولا یک اتاق برای پذیرایی به صورت جداگانه داشتند، همیشه جایگاه خاصی برای مبلمان منزل و لوازم پذیرایی از مهمان در نظر می‌گرفتند. در این اتاق‌ها با مبلمان منزل مثل محترم‌ترین فرد خانواده رفتار می‌شد. هیچ‌کدام از بچه‌هایی که در همان خانه زندگی می‌کردند اجازه نداشتند پا به این اتاق بگذارند. روی مبلمان و دیگر اثاثیه اتاق پارچه‌های سفید کشیده می‌شد که هیچ نوع خاک یا لکه‌ای به مبل‌ها آسیب نرساند. به طور معمول نگاه صاحب‌خانه به این اتاق از منزل به این صورت بود که فقط سالی یکبار باید از آن و آن هم در عید نوروز استفاده کنند. همین ماجرا و نوع نگهداری این کالای لوکس در منزل باعث شده بود که در آن دوران مردم فقط یکبار در طول عمرشان مبلمان بخرند و تا وقتی زنده هستند مانند چشم‌هایشان از آن مراقبت کنند.

تعویض مبلمان استیل

زندگی مدرن و خرید انواع مبلمان

این روزها اما زندگی‌های مدرن و تنوع در استفاده از مبلمان اجازه چنین رفتارهایی را به مردم نمی‌دهد. چندین دلیل دارد، یکی از دلایل مهمش تنوع جنس و رنگ و تغییر دکوراسیون منزل هر چند سال یکبار است. از آنجایی که زندگی‌های مدرن جایی برای تغییرات فراوان دارند و نوع زندگی مردم شهری با گذشته هم تغییرات زیادی کرده‌است، باعث شد که حتی مبلمان استیل منزل هم هر چند سال یکبار احتیاج به تغییر داشته باشد. یک دلیل دیگر هم شاید کیفیت ساخت این‌گونه وسایل در منزل باشد. آنچه در قدیم می‌ساختند، بیشتر کار دست بود و خیلی سنگین و حجیم بودند.

این روزها به علت اندازه متراژ خانه‌ها که کوچک‌تر شده‌اند، حجم و اندازه مبلمان استیل نسبت به قبل کمتر و ظریف‌تر شده است. برای همین ساخت خیلی از این نوع مبلمان در کارخانه و کارگاه‌های مبل‌سازی مجهز انجام می‌شود. این کار هم در زمان صرفه‌جویی کرده و هم میزان هزینه‌های ساخت مبلمان را تا حدودی کاهش داده است. به این علت خیلی از افراد که مبلمان استیل می‌خرند هر چند سال یکبار دوست دارند مبل خانه خود یا حتی رویه و رنگ مبلشان را عوض کنند. در این حالت هم حال و هوای خودشان را عوض کرده‌اند و هم حال و هوای خانه‌شان را تغییر داده‌اند.

انواع مبلمان استیل برای سلیقه‌های مختلف

یکی از کاربردهایی که این نوع مبلمان برای سلیقه‌های افراد مختلف دارد این است که شما انواع و اقسام طرح‌ها و مدل‌های آن را با انواع مختلفی از قیمت‌ها می‌توانید تهیه کنید. یکی از اجزای اصلی مبلمان استیل نوع چوب آن است. به علت استفاده از انواع چوب‌های مختلف می‌توانید آن را در طیف قیمت‌های گسترده‌ای تهیه نمایید. محدوده قیمتی چوب‌های مختلف دست شما را برای خرید این نوع مبل باز می‌گذارد.

یکی دیگر از مواردی که در قیمت مبلمان استیل نقش اساسی دارد نوع پارچه آن است. انواع پارچه‌های ابریشمی، مخمل، چرم تا پارچه‌های ترک و ایرانی که قیمت‌های متفاوتی دارند می‌توانند قیمت مبلمان شما را تحت تاثیر قرار دهند. شما در این مورد می‌توانید با دست باز انواع مختلفی از مبلمان استیل را برای دکور منزل خود انتخاب کنید.

انواع مبلمان استیل

خرید یا تعویض انواع مبلمان استیل

نزدیک نوروز یکی از دغدغه‌های مردم تعویض یا تعمیر مبلمان منزل است. یکی از کارهایی که ما در تولید محصولات مبلمان خانگی فروشگاه چرم علیاری انجام می‌دهیم این است که علاوه بر تولید مبلمان خانگی امکان تعویض و تعمیر این لوازم هم در این شرکت وجود دارد. اگر دوست دارید بدون آنکه مبلمان خود را عوض کنید دوباره آن‌ها را مثل روز اول خود نو ببینید و از طرح و مدل جدید آن لذت ببرید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر یا تماس با کارشناسان مجرب و حرفه‌ای ما از این خدمات استفاده کامل را ببرید.

تلفکس

021-55275482

شماره تماس

021-55263745-6
021-55275015-6

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + سه =