مبلمان راحتی

مبلمان راحتی

یکی از وسایل خیلی مهمی که جای خاصی در بین لوازم دکوری منزل و چیدمان آن دارد، مبلمان راحتی است. ما در شرکت چرم علیاری انواع و اقسامی از مبلمان خانگی و اداری را برای شما تولید و ارائه کرده‌ایم. با مراجعه به سایت و فروشگاه‌‌های ما‌‌ می‌توانید تنوع و کیفیت بالای محصولات ما را مشاهده کنید.

مقدمه

چند سالی هست که مبلمان خانگی جای خود را به خانه‌‌های ایرانی‌‌های باز کرده‌اند. شاید تا سال‌‌ها قبل، استفاده از مبلمان به عنوان یکی از اکسسوری‌‌های مهم در دکوراسیون خانه خیلی در شکل‌گیری خانه‌‌های سنتی ایرانی‌‌ها جایی نداشت. استفاده از فرش و پشتی جزئی جدایی ناپذیر در خانه‌‌های ایرانی به شمار‌‌ می‌آمد. به نوعی‌‌ می‌توان گفت که فقط افراد سرشناس و ثروتمند در خانه‌‌هایشان از مبلمان استفاده‌‌ می‌کردند. بیشتر آن‌‌هایی که زندگی‌‌های بازاری و معمولی داشتند، این وسیله برایشان یک وسیله لوکس محسوب‌‌ می‌شد. اما امروزه مبلمان جای خود را کاملا در بین ایرانی‌‌ها باز کرده است و هر کسی حداقل یک دست مبلمان راحتی به عنوان دکور اصلی منزل در خانه‌اش دارد.

شیوه‌‌های چیدمان سنتی تا مدرن اثاثیه منزل

در روزگار گذشته بیشتر خانه‌‌ها برای چیدن لوازم منزل خود از پشتی و فرش‌‌های دستباف لاکی استفاده‌‌ می‌کردند. برخی خانه‌‌ها هم که تقریبا جای رفت و آمد افراد سرشناس‌تر بود، از لوازمی مانند مخده استفاده‌‌ می‌کردند. مخده نوعی بالش بزرگ با رویه‌‌های ابریشمی بود که برای تزیین و گاهی پشتی استفاده‌‌ می‌کردند. نوعی جایگاه راحتی محسوب‌‌ می‌شد که برای لم دادن و تکیه دادن از آن استفاده‌‌ می‌کردند. یک ضرب‌المثل قدیمی در رابطه با همین مدل نشیمن هم در قدیم به کار‌‌ می‌بستند: «تکیه بر جای بزرگان نتوان زد.» شاید بتوان گفت چنین جایگاهی برای نشستن در اتاق‌‌ها مانند داشتن مکانی خاصی برای مهمان یا بزرگ خانواده به شمار‌‌ می‌آمد.

مخده

این روزها و زندگی مدرن، دیگر جایی برای داشتن اتاق جداگانه ویژه مهمانان و بزرگان خانواده ندارد. تقریبا تمام افراد خانواده در یک‌‌هال و پذیرایی زندگی‌‌ می‌کنند  و متراژ خانه‌‌ها خیلی کوچک‌تر از آن است که بتوان از آن استفاده مجزایی کرد. به همین دلیل یک دست مبلمان در منزل، هم حکم استفاده اهالی منزل را دارد و هم استفاده مهمانان را. در این موارد یک دست مبلمان راحتی متناسب‌‌ می‌تواند هر دو کار را برای شما انجام دهد.

مبلمان راحتی

امروزه مبلمان راحتی جایگاه خاص و ویژه‌ای در بین بیشتر افراد باز کرده‌اند. چه در یک خانواده پر جمعیت باشید و چه یک زوج جوان، مبلمان راحتی یکی از لوازمی است که این روزها طرفداران خود را دارد. جایگاه این نوع از مبلمان چه در خانه‌‌هایی که بزرگ هستند و چه در خانه‌‌های کوچک همواره حفظ شده است.‌‌ می‌توان از این نوع مبلمان به عنوان یکی از المان‌‌های اصلی چیدمان خانه نام برد.

معمولا در خانه‌‌هایی که بزرگ‌تر هستند، از دو دست مبلمان استفاده‌‌ می‌شود. یک دست مبلمان استیل برای اتاق پذیرایی و یک دست مبل راحتی برای جلوی تلویزیون. در این صورت معمولا دکور اتاق نشیمن با دکور اتاق پذیرایی فرق دارد. در این حالت شما‌‌ می‌توانید از دو نوع رنگ و اکسسوری‌‌های مخصوص چیدمان اتاق استفاده کنید. برای اتاق پذیرایی و مبلمان استیل آن‌‌ می‌توانید از یک سری دیوارکوب‌‌ها و وسایل تزیینی دکوری مخصوص پذیرایی استفاده کنید.

همچنین برای‌‌ هال‌‌ می‌توانید از المان‌‌های ساده‌تر بهره ببرید. لوازمی که معمولا برای اتاق نشیمن به کار گرفته‌‌ می‌شوند شامل مجسمه‌‌های تزیینی ساده، یک کتابخانه کوچک، چند قاب عکس و انواع دیگری از این وسایل است. تمام این لوازم گرچه کوچک هستند اما به راحتی با مبلمان راحتی شما ست‌‌ می‌شوند و فضایی آرام‌بخش برای شما به وجود‌‌ می‌آورند.

مبلمان راحتی

انواع مجلسی‌تر مبلمان راحتی

حال اگر مجبور بودید فقط از همین یک دست مبلمان برای منزل خود استفاده کنید‌‌ می‌توانید انواع مبلمان راحتی را تهیه نمایید که مجلسی‌تر هستند. این نوع مبلمان معمولا کمی فانتزی‌تر هستند و در آن از چوب هم استفاده شده است. برخی از مبل‌‌های راحتی فقط از پارچه درست شده‌اند و تنها چوب به کار رفته در آن‌‌ها، همان چوب زیرین آن است. این نوع از مبل راحتی برای همان خانه‌‌هایی که‌‌ هال و پذیرایی جدا دارند مناسب‌تر است، چون کاملا حکم مبل راحتی و دم دستی را دارد. اما مدل‌‌هایی که هم راحتی هستند و هم در ساخت آن از چوب استفاده شده است، هم شیک‌تر هستند و هم آنکه به لحاظ قیمتی ارزان‌تر از مدل‌‌های مبل استیل هستند. به خاطر همین به لحاظ قیمت هم معمولا هزینه کمتری را به خانواده‌‌ها تحمیل می‌کنند.

ما در فروشگاه‌‌های چرم علیاری نمونه‌‌های زیادی از این نوع مبلمان را داریم. هر کدام از این مبلمان چه برای مصارف اداری باشند و چه خانگی، از طرح‌‌ها و مدل‌‌های مختلفی تشکیل شده‌اند. فروشگاه‌‌های چرم علیاری نمونه‌‌های زیادی از انواع مبلمان راحتی خانگی و اداری را دارند که در آن از انواع و اقسام رنگ و پارچه استفاده شده است. پارچه‌‌های مخمل، ابریشمی، ترک، چرم و دیگر انواع پارچه در تمام مدل‌‌های مختلف مبلمان خانگی و محصولات فروشگاه ما وجود دارد.

قیمت مبل‌های راحتی

قیمت مبل‌های راحتی

شما برای آنکه از کیفیت اجناس ما اطلاعات کافی داشته باشید‌‌ می‌تونید با مراجعه به سایت علیاری نمونه‌‌های مرغوب و گواهی‌‌های کیفیتی را ببینید که از ارگان‌‌های مختلف دریافت کرده‌ایم. ما در مسیر تولید مبلمان خانگی و اداری مسیری طولانی را پیموده‌ایم و سال‌‌ها تجربه در این زمینه ما را در گروه فروشنده‌‌های باتجربه قرار داده‌است. شرکت علیاری می‌تواند آنچه لازم دارید در اختیارتان بگذارد.

فروش مبلمان اداری و خانگی با کیفیت از مهم‌ترین الویت‌های اصلی چرم علیاری برای ارائه خدمات به استفاده کنندگان این محصولات است. برای آنکه محصولات با کیفیت ما را بیشتر و بهتر بشناسید می‌توانید با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان ما شما را برای خرید محصولات شیک و مدرن راهنمایی کنند.

تلفکس

021-55275482

شماره تماس

021-55263745-6
021-55275015-6

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 17 =