مبلمان اداری

مبلمان اداری

از روزی که شرکت‌ها‌ و اداره‌ها در جهان شروع به کار کردند، مبلمان و دکوراسیون داخلی آن جزء لاینفک هر کدام از این موسسات به شمار می‌آمد. مبلمان اداری یکی از لوازمی است که در چیدمان هر شرکت یا موسسه‌ای بسیار مهم به نظر می‌رسد. تصور کنید خود را به یک اداره یا مرکز مشاوره یا دفاتر خدمات پزشکی رسانده‌اید و هیچ جایی برای نشستن در آنجا وجود دارد. قطعا تصور چنین اتفاقی در ذهن شما هم نمی‌گنجد. به هر محلی که مراجعه کنید تا بتوانید کارتان را انجام دهید، مستلزم آن است که چند ساعتی را در آنجا وقت بگذرانید؛ از مطب پزشک گرفته تا دفاتر پست. با ما در چرم علیاری همراه باشید تا درباره کیفیت و مسائل لازم برای مبلمان اداری بیشتر بدانید.

ویژگی‌ها‌ی مبلمان اداری

یکی از مواردی که در این قضیه بسیار مهم است، میزان راحتی و کیفیت بالای مبلمان اداری است. تصور کنید که در مطب دکتر نشسته‌اید و بسیار هم شلوغ است. حداقل زمانی که شما باید در این مکان بگذرانید تا نوبت شما بشود ۳ ساعت است. حتی فکر نشستن روی مبلی که قرار است به مهره‌ها‌ی کمر و گردن شما آسیب بزند هم دور از تصور است. قطعا راحتی نشیمن و پشتی مبل یکی از موارد مهمی است که باید در ساخت مبلمان اداری مد نظر قرار بگیرد.

چیدمان مبل اداری

انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری انواع و اقسام گوناگونی دارد. چه به لحاظ جنس و نوع پارچه‌ای که در آن استفاده شده و چه به لحاظ راحتی. همان طور که در بالا گفتیم رعایت این نکات در ساخت با کیفیت اینگونه مبلمان نقش اساسی دارد. بیشتر مردم و صاحبان کسب و کار شاید به راحتی صندلی‌ها‌ اهمیت بدهند، اما چون تصور می‌کنند که تنها ساعتی از وقت دیگران قرار است روی این مبل‌ها‌ تلف شود، خیلی اهمیتی ندارد که چه جنس پارچه‌ای داشته باشند.

آنچه در این میان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، این است که جنس پارچه‌ها‌ی مبلی که انتخاب کرده‌اید گرم نباشد. یعنی به گونه‌ای نباشد که فرد مورد نظر با نشستن روی آن پشتش عرق کند. همچنین نباید از پارچه چرم مصنوعی نامرغوب استفاده کنید که سر و صدای زیادی ایجاد می‌کنند و ممکن است فردی که روی آن نشسته احساس معذب بودن نماید.

نوع چیدمان مبلمان اداری

یکی از موارد مهم در موسسات و مبلمان آن این است که متناسب با دیگر بخش‌ها‌ی اداره باشد. یکی از ویژگی‌ها‌ی مهم این نوع مبلمان آن است که خیلی نرم نباشد. باید کمی سفت‌تر از مبلمانی باشد که در منزل دارید، به اندازه‌ای که اگر فوم آن را فشار دهید بیشتر از ۲ انگشت فرو نرود. چون در این حالت می‌توانید ساعت‌ها‌ روی آن بنشینید بدون آنکه احساس خستگی کنید.

چگونگی قرارگیری کمر و گردن

یکی از مواردی که در تهیه مبلمان اداری اهمیت ویژه‌ای دارد این است که کمر و گردن و پشت فرد را به خوبی پوشش دهد. در این حالت کمر و گردن فرد دچار خستگی و آسیب نمی‌شود و ساعت‌ها‌ی طولانی نشستن روی مبل‌ها‌ آزاردهنده نخواهد بود.

چگونگی قرارگیری مبلمان اداری

جابه‌جایی مبلمان اداری

یکی دیگر از ویژگی‌ها‌ی مبلمان اداری مناسب این است که به راحتی قابل جابه‌جایی باشد. این ویژگی به این خاطر است که در طول روز بارها امکان دارد بخواهید صندلی‌ها‌ یا مبلمان اتاق را تغییر دهید. همچنین تعداد مهمان‌ها‌ و مراجعین هم می‌تواند در این قضیه سهیم باشد. قطعا امکان جابه‌جایی آن باید برای یک نفر فراهم باشد و نباید آنقدر سنگین باشد که کسی نتواند تکانش دهد.

طراحی مبلمان اداری

یکی دیگر از ویژگی‌ها‌یی که در انتخاب این نوع از مبلمان  تاثیر زیادی دارد، طراحی آن برای محیطی است که قرار است این نوع از مبل در آن مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از ویژگی‌ها‌ی مهم برای طراحی این است که خیلی در مسیر رفت و آمد قرار نگیرد. علاوه بر اینکه باید به گونه‌ای باشد که محیط کار را شلوغ نکند، نوع چیدمان آن هم مهم است. مخصوصا اگر قرار باشد چیدمان آن در یک کلینیک یا آزمایشگاه باشد که شلوغ‌تر است، باید این موارد در آن جدی گرفته شود.

نکته مهم برای انتخاب مبلمان اداری

انتخاب مبلی که برای همه مناسب است شاید خیلی کار راحتی نباشد، چون در محیط‌ها‌یی که رفت و آمد در آن خیلی زیاد است، نمی‌توانید مبلی را پیدا کنید که با فیزیک بدنی همه مراجعه کنندگان سازگار باشد. قطعا مبلی که همه بتوانند ساعت‌ها‌ی طولانی روی آن بنشینند و خسته نشوند، کار ساده‌ای نیست. در هر حال تا جایی که ممکن است باید از مبلمانی استفاده کرد که یک سری استانداردهای لازم را برای استفاده در محیط کار داشته باشد. ما در چرم علیاری انواع مختلفی از مبلمان اداری داریم که برای استفاده در بیشتر محیط‌ها‌ی کاری مناسب است و شما می‌توانید از هر مدل یا نوع آن که بخواهید بهره‌مند شوید.

جنس و نوع پارچه مبلمان اداری

یکی از مواردی که در انتخاب مبلمان اداری بسیار مهم است، انتخاب پارچه‌ای است که مناسب باشد. در انتخاب این مبلمان بهتر است که بیشتر از پارچه‌ها‌ی چرم و چرم مصنوعی استفاده کنید که دوام بیشتری دارند و به سادگی پاره یا سوراخ نمی‌شوند. همچنین انتخاب رنگ‌ها‌ی سرد و خاکستری و تیره برای این نوع مبلمان خیلی مناسب‌تر است، چون این نوع مبلمان زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد و تمیز کردن آن خیلی کار ساده‌ای نیست.

فروش مبلمان اداری و خانگی با کیفیت از مهم‌ترین الویت‌های اصلی چرم علیاری برای ارائه خدمات به استفاده کنندگان این محصولات است. برای آنکه محصولات با کیفیت ما را بیشتر و بهتر بشناسید می‌توانید با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان ما شما را برای خرید محصولات شیک و مدرن راهنمایی کنند.

تلفکس

021-55275482

شماره تماس

021-55263745-6
021-55275015-6

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − دو =