کاور مبل سه لایه

یکی از مواردی که برای مبلمان منزل مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد تا کیفیت و دوام بیشتری داشته باشد کاور مبل است. کاورهای مبل انواع و اقسام زیادی دارند؛ یکی از انواع آن کاور مبل سه لایه است. این نوع از کاور را با نام کاور نانو ضد آب یا کاور تکه‌ای هم‌ می‌شناسند. این کاورها معمولا دور تا دور مبلمان را‌ می‌پوشانند و برای قسمت‌‌های میانی و پشتی مبل پوشش خوبی به شمار‌ می‌روند. این کاورها با کاورهایی که به پارچه رو مبلی معروف‌اند تفاوت دارند و نوع حاضری آن را‌ می‌توانید به سادگی در بازار پیدا کنید. با ما در چرم علیاری همراه باشید تا این نوع از کاورهای سه لایه را بهتر بشناسید.

چرا به کاور سه لایه مبل، کاور نانو ضد آب‌ می‌گویند؟

همان طور که از نامش پیداست این کاورها از سه لایه درست شده‌اند و هر کدام از این لایه‌‌ها وظیفه خود را بر عهده دارند. دو لایه بیرونی وظیفه گرمی و نرمی و همچنین زیبایی روی کار را به عهده می‌گیرند. لایه میانی که دارای کاور نانو ضد آب هست برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت کارایی دارد. این لایه تا حدودی‌ می‌تواند آب را دفع کند و اجازه ندهد که مایعات به بافت مبل آسیب وارد کنند.

اندازه کاورهای سه لایه مبل

اندازه کاورهای سه لایه مبل

این کاورها چون معمولا آماده هستند و از قبل در اندازه‌‌های مختلف دوخته و تولید شده‌اند خیلی اندازه‌گیری دقیقی برای کشیدن روی مبلمان لازم ندارند. این کاورها معمولا در اندازه‌‌های استاندارد تولید شده‌اند و لزومی ندارد که برای مبل خانه‌تان دنبال سایزهای دقیق برای استفاده از آن باشید. تعداد زیادی از کشورهای خارجی مانند ترکیه و ایتالیا، این محصولات را تولید‌ می‌کنند و گاهی با قیمت‌‌های بالا و به عنوان جنس صادراتی در بازار به فروش‌ می‌رسانند. بهترین حالت آن است که این محصولات در داخل کشور تولید و عرضه شوند. ما در فروشگاه چرم علیاری توانسته‌ایم نوع با کیفیت این محصولات را تولید و به یبازار فروش مبل و پارچه مبلی عرضه کنیم. شما به راحتی و با مراجعه به وبسایت ما‌ می‌توانید نمونه‌‌های متنوع این محصولات را مشاهده نمایید.

انواع کاور مبل سه لایه متناسب با دکور منزل شما

یکی از مواردی که هنگام خرید این کاورهای مبل سه لایه باید در نظر داشته باشید آن است که متناسب با دکور منزل شما باشد. این کاورها در رنگ‌‌های متنوع تولید شده‌اند که‌ می‌توانند با هر رنگ مبلمان منزل شما هماهنگی داشته باشند. آنچه باید بیشتر مد نظر قرار دهید آن است که این کاورها بیشتر برای مبلمان راحتی تولید شده‌اند. همان طور که خودتان بهتر‌ می‌دانید به دلیل استفاده از چوب و کنده‌کاری‌‌های روی مبلمان استیل، خیلی نمی‌توان برایش از کاورهای یک تکه استفاده کرد.

یکی از کارهایی که برای مبلمان استیل انجام‌ می‌دهند آن است که برایش پارچه رو مبلی که به آن لباس مبل‌ می‌گویند تهیه کنند. این پارچه‌‌ها کاملا روی بخش‌‌های پارچه‌ای مبل استیل را‌ می‌پوشانند و بخش‌‌های چوبی آن از کاور بیرون‌ می‌ماند. اما درباره کاورهای سه لایه این‌گونه نیست و تقریبا برای مبلمان استیل مانند ملحفه عمل‌ می‌کنند و کارایی لازم را ندارند. یکی از مواردی که برای استفاده از کاورهای سه لایه باید در نظر داشته باشیم آن است که تمام قسمت‌‌های مبل راحتی خود را با آن بپوشانید.

انواع کاور سه لایه مبل برای مبل راحتی

کاورهای سه لایه انواع مختلفی در بازار دارند. برخی از آن‌‌ها ممکن است تنها در دو لایه تولید شده باشند. برخی از انواع آن هم حالت بافت دارد، یعنی لایه رویی آن از پارچه بافت تهیه شده است. این طرح‌‌ها معمولا شبیه بافتنی به نظر‌ می‌رسند. اما جنس آن به گونه‌ای هستند که معمولا گرمای بیش از اندازه تولید نمی‌کند. این کاورها را با نام کاور تکه‌ای به بازار عرضه می‌کنند، چون بخش‌های مختلف مبل را می‌پوشانند. برای آنکه انواع و اقسام این کاورهای سه لایه را ببینید می‌توانید به مراکز فروش یا وب‌سایت چرم علیاری مراجعه تا هر آنچه دوست دارید از طرح‌های مختلف آن تهیه کنید.

فروش انواع کاور رو مبلی

فروش انواع کاور رو مبلی

برای آنکه کاور مبلی‌های ما را بیشتر و بهتر بشناسید می‌توانید با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان ما در سایت چرم علیاری شما را برای خرید محصولات شیک و مناسب راهنمایی کنند.

تلفکس

021-55275482

شماره تماس

021-55263745-6
021-55275015-6

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 5 =