تعویض پارچه مبل

تعویض پارچه مبل

یکی از کارهایی که برای خیلی از افراد واجب به نظر‌ می‌رسد، تعویض پارچه مبل است. مبلمان یکی از اکسسوری‌‌های واجب در دکوراسیون منزل است که وجودش در هر خانه‌ای لازم به نظر می‌رسد. قطعا مبلمان خانگی جزء وسایلی است که از نظر هزینه خرید و قیمت تقریبا گران است. معمولا وقتی یکبار برای دکور منزل خود مبلمان تهیه‌ می‌کنید دیگر دلتان نمی‌خواهد آن را تعویض نمایید. به هر حال صرفه‌جویی‌‌های اقتصادی این روزها مد نظر همه قرار‌ می‌گیرد. یکی از راه‌‌هایی که‌ می‌تواند جلوی این کار را بگیرد و شما را از تعویض مبلمان نجات دهد تعویض پارچه مبل منزل است. ما در فروشگاه‌‌های چرم علیاری انواع پارچه‌‌ها را برای تعویض پارچه مبلمان داریم و در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چرا تعویض پارچه مبل مهم است؟

تصور کنید چند سال پیش مبل خود را با قیمتی مناسب خریداری کرده‌اید. حتما فرش و دیگر لوازم تزیینی منزل خود را هم با مبلمان خانه‌تان ست کرده‌اید. حالا بعد از گذشتن چند سال مبلی دارید که از رنگ آن خسته شده‌اید، پارچه آن دلتان را زده است. کمی جای لک و پارگی روی آن‌ می‌بینید. قطعاً دوست دارید بدون آنکه خیلی هزینه کنید، مبلمان تازه‌ای در منزل خود داشته باشید. برای این کار یک راه چاره دارید که شما را به نتیجه دلخواهتان‌ می‌رساند. تعویض پارچه مبل یکی از راه‌‌هایی است که شما را صاحب یک دست مبلمان جدید‌ می‌کند. برای این کار‌ می‌توانید انواع و اقسام پارچه‌‌ها را ببینید و برای مبلمان خانه‌تان یک چیدمان جدید داشته باشید.

چرا تعویض پارچه مبل مهم است؟

تعویض پارچه مبل

مبل‌‌های خانه به دو نوع تقسیم‌ می‌شوند؛ مبل‌‌های راحتی و مبلمان استیل. تعویض پارچه مبل برای هر یک از این دو مدل مبل با هم تفاوت دارد.

عوض کردن پارچه مبل استیل

تعویض پارچه مبل برای مبلمان استیل کار خیلی سخت‌تری است و طبیعتا هزینه‌‌های بیشتری هم به مشتری وارد‌ می‌کند. به این دلیل که در مبل‌‌های استیل وجود چوب و منبت‌کاری‌‌های استفاده شده در آن باعث‌ می‌شود که تعویض پارچه این مبل‌‌ها زمان و هزینه بیشتری بگیرد. یک دلیل دیگر برای افزایش هزینه تعمیر این نوع مبل‌‌ها جنس پارچه‌ای است که برای آن استفاده‌ می‌شود. این پارچه‌‌ها معمولا مرغوب‌تر هستند و به همین دلیل بسیار گران‌قیمت‌تر هم خواهند بود. یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت میزان دستمزد بالاست که با مبل‌‌های راحتی تفاوت دارد.

تعویض پارچه مبل راحتی

از طرف دیگر مبلمان راحتی از مقدار پارچه‌‌های بیشتری تشکیل شده است. مبلمان راحتی معمولا در بخش‌‌های پر رفت و آمد خانه قرار‌ می‌گیرند و به همین دلیل پارچه‌ای که برای آن استفاده‌ می‌شود باید از جنس مرغوب‌تری باشد که کمتر آسیب ببینید. مخصوصاً پارچه‌‌هایی که پرز نمی‌دهند و موقع تمیز کردن با مشکل خاصی مواجه نمی‌شویم. از آنجایی که تعمیر مبلمان کار ساده‌تری است، حتی با وجود استفاده از مقدار پارچه بیشتر، باز هم دستمزد کمتری برای آن می‌پردازیم.

تعویض پارچه مبل راحتی

تعویض پارچه مبل سلطنتی

این نوع مبلمان به دلیل جایگاهی که دارد در جای خاصی از منزل نگهداری‌ می‌شود. معمولا سایز اینگونه مبل‌‌ها بزرگ است و از کنده‌کاری‌‌ها و منبت‌کاری‌‌های خیلی حرفه‌ای در آن استفاده شده است. به همین دلیل هنگام تعویض پارچه این نوع از مبلمان باید دقت و ظرافت بیشتری به خرج داد. این پارچه‌‌ها چون در طرح‌‌ها و رنگ‌‌های خاصی تهیه‌ می‌شوند که هزینه بسیار بالایی هم دارند، باید هنگام استفاده از آن مراقب باشیم که به بافت پارچه آسیب نرسانیم. پارچه‌‌های مبل سلطنتی بسیار سنگین هستند و کار با آن نیاز به مهارت و تجربه بسیار بالایی دارد.

چرا باید پارچه مبل خود را عوض کنیم؟

یکی از کارهایی که خانم‌‌های خانه‌دار همواره در پی انجام آن هستند تعویض دکوراسیون منزل است. مبلمان جایگاه ویژه‌ای در چیدمان منزل دارد و یکی از اکسسوری‌‌هایی است که هر چند سال یکبار نیاز به تغییر و تعویض  آن احساس‌ می‌شود. از طرفی اگر بچه کوچک در خانه داشته باشید به هر ترتیبی‌ می‌تواند به مبل شما آسیب برساند. یکی از کارهایی که خانم‌‌های خانه‌دار برای تغییرچیدمان منزل خود انجام‌ می‌دهند تغییر مبلمان است. پس چه بهتر که ما بتوانیم با حداقل هزینه به چنین امر مهمی دست پیدا کنیم و روحیه خود و خانواده‌مان را بهبود ببخشیم.

فروش انواع پارچه مبلی

فروش انواع پارچه مبلی

برای آنکه پارچه مبلی‌های ما را بیشتر و بهتر بشناسید می‌توانید با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان ما در سایت چرم علیاری شما را برای خرید محصولات شیک و مناسب راهنمایی کنند.

تلفکس

021-55275482

شماره تماس

021-55263745-6
021-55275015-6

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − هشت =