تعمیرات مبلمان

تعمیرات مبلمان به چه مواردی می‌گویند؟

تعمیرات مبلمان یکی از کارهایی است که کاربردهای زیادی در زندگی دارد. یکی از وسایلی که در دکوراسیون منزل سهم بسزایی دارد مبلمان منزل است که انواع و اقسام گوناگونی دارد. برخی از مبل‌ها در اثر استفاده زیاد بیشتر در معرض آسیب قرار می‌گیرد. مبلمان راحتی که بیشتر در‌هال و دم دست استفاده می‌شود معمولا میزان آسیب‌دیدگی بالایی دارد. به همین دلیل گاهی اوقات بسته به میزان خرابی مبلمان شاید خیلی با صرفه نباشد که برای تعمیر آن هزینه‌ای بپردازید. در این موارد بهتر است که مبلمان جدیدی تهیه نمایید. با چرم علیاری همراه باشید تا روش‌های مناسب تعمیر مبل را بشناسید.

گاهی اوقات هم هست که مبلمان شما ارزش بالایی دارد و برای خرید اولیه آن هم هزینه بسیار زیادی کرده‌اید. در این مواقع بهتر است که با تعمیر مبلمان منزل خود در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و دیگر پول زیادی برای خرید مبلمان جدید پرداخت نکنید.

تعمیرات مبلمان شامل چه مواردی می‌شود؟

آسیب‌های که به مبلمان وارد می‌شود در بخش‌های مختلف مبل خودش را نشان می‌دهد. از جمله خرابی‌هایی که به مبل وارد می‌شود می‌توان به شکستگی پایه مبل، فرورفتگی فوم و اسفنج مبل، خراب شدن پارچه و غیره اشاره کرد. هر کدام از این قسمت‌ها احتیاج به تعمیراتی دارد که تنها از دست افراد حرفه‌ای که سال‌ها در این زمینه تجربه داشته‌اند بر می‌آید.

تعمیرات مبل به مراحلی گفته می‌شود که با استفاده از آن مبل‌هایی که آسیب دیده‌اند و قابل استفاده نیستند ترمیم می‌شوند. همچنین در مواردی معایب آن را برطرف می‌کنند. برای تعمیرات مبل بسته به طراحی، جنس و مواد استفاده‌شده و با توجه به نوع فرسودگی آن، مبلمان را به کارگاه یا محل کار منتقل می‌کنند.

انواع تعمیرات مبلمان

تعمیرات مبل عبارت‌اند از: تعمیر رویه مبل، تعمیر پایه‌مبل، شکستگی‌های مبل، رنگ کردن دوباره مبل‌ها، تعمیر زیره‌های مبل‌ها، تعمیر پارچه‌های مبل، عوض کردن آن و غیره. اگر دوست دارید از مبل‌های قدیمی خود استفاده بهتری ببرید می‌توانید آن‌ها را برای تعمیرات به کارگاه‌های تعمیر مبل ارسال کنید.

انواع تعمیرات مبلمان

مزایای استفاده از تعمیرات مبل در چرم علیاری

آنچه در کارگاه‌های مبل‌سازی اهمیت زیادی دارد، استفاده از پارچه‌های رو مبلی و تجهیزات پیشرفته و حرفه‌ای در تعمیر مبلمان است. ما در شرکت چرم علیاری پارچه‌های رو مبلی و لوازم مورد نیاز برای تعمیر مبلمان را به طور حرفه‌ای و دقیق استفاده می‌کنیم. شما با انتخاب انواع پارچه مبل با کیفیت در شرکت چرم علیاری می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که تا سال‌ها استحکام و کارایی مبلمان خود را به خوبی حفظ خواهید کرد. یکی از کارهایی که در این زمینه انجام شده‌است، استفاده از پارچه مبلی‌های چرم و طرح چرم است که دوام و مقاومت بالایی دارند و مبلمان منزل شما را بسیار شیک و مجلل نشان خواهند داد.

استفاده از تجهیزات جانبی مناسب برای تعمیرات مبلمان کمک می‌کند که رویه مبل و زیره آن‌ها و همچنین پایه‌هایی که دچار شکستگی و آسیب شده‌اند کاملا تعمیر شوند. در این زمینه تا مدت‌ها مانند مبلمانی که تازه آن را خریداری کرده‌اید برای شما حفظ شوند و نو باقی بمانند.

خدمات چرم علیاری برای تعمیرات مبلمان

چرم علیاری سال‌ها تجربه در زمینه ساخت مبلمان خانگی و اداری دارد. این نوید را به شما می‌دهیم که تجربه و چشم‌انداز نگاه مثبت به آینده ما را در این سال‌ها صاحب تجربه‌ای کارآمد در این زمینه کرده است. گواهی‌نامه‌های معتبری که از جانب اصناف و دیگر ارگان‌ها به شرکت چرم علیاری اهدا شده است، نشان می‌دهد که گروه ما در این راه، مسیر حرفه‌ای را طی کرده است. شرکت چرم علیاری در این زمینه صاحب سبک و نقش گسترده‌ای شده‌است.

یکی از مراحلی که در این راه طی کرده‌ایم، استفاده از کارشناسان مجرب در زمینه تعمیرات مبلمان اداری و خانگی بوده است. شما بدون کوچک‌ترین تردیدی در این زمینه می‌توانید تجهیزات منزل یا محل کار خود را به ما بسپارید و از اینکه به شرکت ما اطمینان کرده‌اید، لذت ببرید. خود را لایق اعتماد و اطمینان شما در این زمینه می‌دانیم و امیدواریم که شما مشتریان عزیز هم بتوانید در این راه ما را یاری نمایید.

تعمیرات مبلمان

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا روش‌های مناسب برای تعمیرات مبل را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب‌‌های بهتری داشته باشید. تنها در نظر داشته باشید که این راهنمایی‌‌ها فقط برای اطلاع شما آورده شده است و آنچه که در خرید شما نقش موثر دارد تنها دکور و رنگ‌آمیزی منزل شماست.

تعمیر مبلمان به صورت با کیفیت از مهم‌ترین الویت‌های کاری چرم علیاری برای ارائه خدمات به استفاده کنندگان محصولات ما است. برای آنکه محصولات با کیفیت ما را بیشتر و بهتر بشناسید می‌توانید با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان ما شما را برای بررسی محصولات مناسب راهنمایی کنند.

تلفکس

021-55275482

شماره تماس

021-55263745-6
021-55275015-6

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =