جدیدترین پارچه مبلی

یکی از عناصر مهمی که برای مبلمان باید در نظر بگیریم پارچه روی آن است. قطعا چیزی که در مبلمان جلب توجه‌ می‌کند پارچه مبل و طرح آن است. امروز‌ می‌خواهیم درباره جدیدترین پارچه مبلی در بازار با شما صحبت کنیم. نوروز که در راه باشد، دید و بازدید هم همراهش خواهد بود. شاید الان زمان مناسبی برای عوض کردن پارچه رو مبلی نباشد، اما دانستن اینکه جدیدترین پارچه مبلی‌ها برای سال ۱۴۰۲ چیست، شاید خالی از لطف نباشد.

پارچه مبلی‌هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند دارای تنوع بسیار بالایی هستند. به همین دلیل دست شما به عنوان خریدار برای انتخاب پارچه مورد نظرتان باز است. گرچه یکی از مشکلات تنوع در انتخاب شاید این باشد که نتوانید آنچه در ذهن دارید به راحتی انتخاب کنید.

به همین دلیل شاید بد نباشد که در یک دسته‌بندی موضوعی انواع پارچه‌های مبلی و همچنین جدیدترین مدل‌های آن را در بازار برای شما نشان دهیم.

تقسیم‌بندی جدیدترین پارچه مبلی

به صورت کلی اگر بخواهیم پارچه‌ها را از نظر جنس و مواد به کار رفته در آن دسته‌بندی کنیم، به سه دسته زیر تقسیم‌‌ می‌شوند:

الیاف طبیعی

پارچه‌های طبیعی مانند پارچه‌های پنبه‌ای و کتان و چرم هستند. نکته مهمی که باید بدانید این است که قیمت خرید جدیدترین پارچه مبلی‌های موجود در بازار تنها به جنس و کیفیت آن بستگی ندارد.

الیاف مصنوعی

پارچه‌های با الیاف مصنوعی هم در بازار پارچه‌های مبلی استفاده‌ می‌شوند و قیمت آن‌ها هم ارزان‌تر از پارچه مبل‌های با الیاف طبیعی است. این پارچه‌ها اغلب از جنس پلی‌استر، ویسکوز، نایلون هستند.

الیاف ترکیبی

پارچه‌های ترکیبی هم همان طور که از اسمش پیداست از الیاف طبیعی و مصنوعی در کنار هم تشکیل شده‌اند. قیمت این مدل از پارچه‌ها متوسط است.‌ می‌توان گفت نه مانند پارچه‌ای با الیاف طبیعی گران است و نه مانند پارچه‌های مصنوعی ارزان.

معرفی جدیدترین پارچه مبلی برای انواع مبل‌ها

فرقی ندارد خریدار هستید یا فروشنده! باید اطلاعات خوب و دقیقی نسبت به پارچه استفاده شده در مبل خود داشته باشید.

معرفی بهترین روش‌های چیدمان مبل

اگر اطلاعات کافی درباره پارچه مبلی داشته باشید‌ می‌دانید که برای مبلمان راحتی یا سلطنتی کدام پارچه مناسب‌تر است. با ما همراه باشید تا جدیدترین پارچه رومبلی موجود در بازار را برای شما توضیح دهیم.

پارچه مبل راحتی جدید

پارچه مبلی‌هایی که با الیاف نخی یا پنبه‌ای درست شده‌اند در گروه پارچه مبل‌های راحتی هستند. همچنین این پارچه‌ها جدیدترین پارچه‌های موجود در بازار هستند. این پارچه‌ها به دلیل کیفیت بالا و تنوعی که در میان پارچه‌های مبلی دارند همیشه جزء پارچه‌های پر فروش به شمار‌ می‌روند.

این پارچه‌ها مقاومت بسیار زیادی دارند و در برابر ساییدگی دوام زیادی هم دارند. به همین دلیل عمر مفید این پارچه نسبت به دیگر رقبایشان بیشتر است. همین مسئله باعث شده تا پارچه‌های پنبه‌ای کاربرد بیشتری در بین انواع پارچه مبلی داشته باشند.

پارچه مبل جدید برای پاف

یکی از مزایای مهم این پارچه‌ها نرم و با دوام بودن آن استن ا. با هر ماده شوینده مناسبی‌ می‌توانید این پارچه‌ها را با کمک مواد شوینده و پارچه مناسب بشویید. از بهترین مدل‌های این پارچه می‌توان به پارچه مبلی پتینه در طرح‌های مختلف اشاره کرد.

پارچه مبل چستر

طرح‌های ساده و در عین حال شیک از مهم‌ترین مزیت‌های مدل‌های مختلف پارچه مبلی چستر است. این پارچه‌ها کمترین میزان طرح را دارند. این پارچه‌ها بسیار نرم و لطیف هستند.

جدیدترین پارچه مبل سلطنتی و استیل

یکی از پر طرفدارترین طرح‌ها و همچنین جدیدترین مدل‌ها برای پارچه‌های مبل سلطنتی طرح‌های نیمه خلوت و منظم است. معمولا پارچه‌های راه راه یا مثلثی از بهترین طرح‌ها در بین پارچه‌های مبل استیل به شمار‌ می‌روند. پارچه مبلی آلما و بعد هم سه گل چند طرح پرطرفدار بین پارچه‌های این گروه است.

پارچه مبلی جدید برای مبل کلاسیک

در انتخاب جدیدترین پارچه مبلی برای مبل‌های کلاسیک بهتر است طرح‌هایی تقریبا ساده انتخاب کنید که البته تک‌رنگ هم نباشند. مدل‌های راه راه یا گلداری که تقریبا ساده باشند‌ می‌توانند طرح‌های خوبی برای این قبیل پارچه به شمار روند.

پارچه جدید برای کوسن

در مدل‌های کوسنی شما‌ می‌توانید طرح‌های مختلفی از پارچه‌ها را انتخاب کنید. چه طرحی که انتخاب‌ می‌کنید شلوغ باشد یا خلوت تنها باید به مدل پارچه مبلمان منزل شما بیاید و با آن یک‌دست باشد.

پارچه جدید برای کوسن

پارچه مبلی نانو

از جدیدترین پارچه مبلی پارچه‌های نانو است که مدت کمی است جای خودش را در بین طرفداران مبلمان خانگی باز کرده است. اصلی‌ترین ویژگی پارچه‌های نانو ضد آب بودن آن‌ها است. همچنین این پارچه‌ها ضد لک و ضد حریق هستند.

از نظر بهداشت و تمیزی نیز باید گفت این پارچه مبلی جدید بسیار عالی است و خاصیت ضدباکتری خوبی دارد.‌ می‌توانید این پارچه‌ها را به سادگی بشویید بدون آنکه دچار آسیب شود.

طول عمر این جنس پارچه به دلیل وجود نانو بسیار زیاد است و سالیان طولانی برایتان قابل‌استفاده هستند. همچنین بافت بسیار نرمی دارند و وقتی روی آن دست‌ می‌کشید حس خوبی به شما دست‌ می‌دهد.

پارچه مبلی پلی‌استر

پارچه‌های پلی‌استر نیز از جدیدترین پارچه مبلی موجود در بازار هستند که به دلیل مقاومت و دوام بالایشان مشهور هستند. پارچه‌های پلی‌استر بسیار مقاوم هستند و درجه مقاومت و استحکام آن‌ها از پارچه‌های نایلون هم بیشتر است. اگر مبلمان شما در برابر نور مستقیم آفتاب قرار‌ می‌گیرد‌ می‌توانید با خیال راحت این پارچه‌ها را برای مبل خود انتخاب کنید.

قیمت جدیدترین پارچه مبلی‌های موجود در بازار

قیمت پارچه مبلی جدید باتوجه‌ به جنس الیافی که در آن وجود دارد و همچنین بسته به مد بازار‌ می‌تواند متفاوت باشد. اگر بخواهید انواعی از جدیدترین پارچه مبلی را ببینید و بهتر آن‌ها را بشناسید‌ می‌توانید با مراجعه به سایت علیاری و همچنین فروشگاه‌های ما نظرات کارشناسان مجرب ما را بشنوید و از راهنمایی‌های آنان بهره ببرید. همچنین با مراجعه تلفنی‌ می‌توانید هر سوالی داشتید با کارشناسان بخش فروش ما در میان بگذارید و از انواع قیمت و جنس پارچه‌های مبل جدید موجود در بازار مطلع شوید.

تلفکس

021-55275482

شماره تماس

021-55263745-6
021-55275015-6

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهار =