چرم درجه یک

یکی از اجناسی که در بازار طرفداران زیادی دارد و خرید آن به عنوان پوشاک جزء کالاهای لوکس به شمار‌ می‌رود، چرم طبیعی است. چرم‌‌ها به دو دسته چرم طبیعی و چرم مصنوعی تقسیم‌ می‌شوند و هر نوع آن درجه‌بندی و کیفیت‌‌های متفاوتی دارد. قطعا بسیاری از مردم در پی آن هستند که نوع با کیفیت آن را انتخاب کنند. پس خرید چرم درجه یک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با ما در وب‌سایت چرم علیاری همراه باشید تا ویژگی‌‌های چرم درجه یک را بهتر بشناسید.

ویژگی‌‌های چرم درجه یک

چرم گاوی یکی از مواردی است که کیفیت و کاربرد آن در دنیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چرم‌‌های طبیعی تراکم و مقاومت بالایی دارند و به خاطر الیاف طبیعی که در آن وجود دارد این ویژگی کاملا به چشم‌ می‌آید. یکی از دلایل داشتن طرفداران پر و پا قرص در جهان به خاطر وجود همین ویژگی در چرم درجه یک است.

روی چرم طبیعی کاملا صاف و یکدست است و هیچ‌گونه اثری از خط و خش یا پارگی وجود ندارد. زیر پارچه چرمی هم پرزهای یکسانی دارد. ضخامت آن هم تقریبا بسیار بالاست.

بر اساس کالایی که قرار است با چرم‌‌های طبیعی تهیه شود، ضخامت هر کدام از این پارچه‌‌ها در تولید و استفاده در آن با هم فرق‌ می‌کند. بر همین اساس بیشترین کاربردی که چرم طبیعی در صنعت پوشاک دارد، استفاده در کفش، کیف و دستکش است. قیمت چرم درجه یک هم با توجه به میزان فروش این محصولات در بازار کاملا فرق‌ می‌کند. در واقع قیمت چرم درجه یک نیز نسبت به مدل‌‌های مختلف پایین‌تر و مناسب‌تر است.

چرم طبیعی درجه یک

چرم طبیعی درجه یک

فروشنده چرم گاوی درجه یک که یکی از بهترین چرم‌‌های موجود در جهان است، معمولا بیشترین تولیدات را در عرصه پوشاک و دیگر محصولات طبیعی به بازار عرضه‌ می‌کنند. تولیدات چرم گاوی در کشور ما هم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه محصولات خوب و با کیفیتی به بازار ارائه‌ می‌شود.

معمولا بیشتر تولیدکنندگان پوشاک، کیف و کفش چرم درجه یک را به صورت عمده از بازار خریداری‌ می‌کنند و برای مواد اولیه در کارخانه‌‌ها و کارگاه‌‌های خود مورد استفاده قرار‌ می‌دهند. این محصولات در بیشتر استان‌‌های کشورمان هم به فروش‌ می‌رسد.

تمام کسانی که برای خرید محصولات چرم درجه یک اقدام به خرید‌ می‌کنند‌ می‌توانند هم از فروشگاه‌‌ها و مغازه‌‌ها آن را بخرند و هم به صورت اینترنتی و غیر حضوری این محصولات را خریداری نمایند و با استفاده از پیک یا پست آن را تحویل بگیرند.

انواع محصولات چرم مصنوعی

چرم مصنوعی یکی دیگر از انواع چرم است که در دو نوع به بازار عرضه‌ می‌شود. چرم‌‌های مصنوعی برای مصارف صنعتی نظیر ساخت مبلمان، میز و صندلی‌‌های اداری، روکش‌‌ها و محصولات داخلی خودرو مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد.

انواع چرم درجه یک مصنوعی

چرم‌‌های مصنوعی که در بازار موجود هستند برای ساخت بسیاری از محصولات با کیفیت تولید شده‌اند. این محصولات به دلیل هزینه‌‌های به مراتب پایین‌تر نسبت به چرم طبیعی و همچنین جذابیت‌‌های ظاهری که دارند‌ می‌توانند جایگاه ویژه‌ای در بین طرفداران این محصولات ایفا کنند. بازار این محصولات به علت استحکام و دوام بالا و همچنین زیبایی خاص آن‌ می‌تواند همواره این صنعت را به عنوان یک صنعت پر فروش نگه دارد.

خرید چرم طبیعی درجه یک

خرید انواع چرم درجه یک

یکی از مهم‌ترین مسائلی که برای هر کالایی در اقتصاد وجود دارد قیمت آن کالا و هزینه ای است که برای خرید آن پرداخت‌ می‌کنیم. قیمت چرم درجه یک طبیعی و مصنوعی هم به عوامل زیادی بستگی دارد که کیفیت آن از جمله این موارد خواهد بود. برای آنکه از میزان قیمت چرم درجه یک طبیعی و مصنوعی در بازار با خبر شوید‌ می‌توانید از شرکت چرم علیاری کمک بگیرید و کارشناسان با تجربه ما در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد تا قیمت محصولاتی را که لازم دارید بدانید و درباره نوع و جنس و مقاومت و کارایی آن اطلاعات بیشتری به دست آورید.

مشخصات چرم درجه یک طبیعی

یکی از بهترین اجناس برای تولید کیف و کفش در بازار چرم طبیعی است. وقتی چرم درجه یک طبیعی در لباس یا کیف و کفش شما مورد استفاده قرار گرفته باشد، شما را شیک‌تر و درخشان‌تر به دیگران نشان‌ می‌دهد و مانند یک پادشاه یا ملکه در هر جمعی خواهید درخشید. قطعا یک لباس یا کفش با کیفیت چرمی شما را متفاوت خواهد کرد و همچنین تا سال‌‌ها از خرید خاص خود راضی خواهید بود.

فروش محصولات چرم مصنوعی با کیفیت از مهم‌ترین الویت‌های اصلی چرم علیاری برای ارائه خدمات به استفاده کنندگان محصولات چرمی است. برای آنکه محصولات با کیفیت ما را بیشتر و بهتر بشناسید می‌توانید با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناسان ما شما را برای خرید محصولات با کیفیت راهنمایی کنند.

تلفکس

021-55275482

شماره تماس

021-55263745-6
021-55275015-6

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =